#38. Maak je geen zorgen. Als de band met je kids goed is, blijf je altijd nodig. Eerst een tijdje niet want in je rol als volwassene moet je groeien en daarvoor heb je ruimte nodig. Maar: als de nood aan de man is, om samen iets leuks te doen, om een gedeelde hobby te doen, om een nieuwe partner in je gezin op te nemen, om te klussen (en kletsen) tijdens een verbouwing; om je rol als grootouder (heel belangrijk) te vervullen. No worry's dus.
Ik heb nooit zo'n moeite met mijn kleine voeten, maar die sokkenwand bij de Uniqlo is altijd toch reden om een beetje te balen van mijn 35/36. En toch maakt de wand ook mij blij. Fijn om te lezen dus dat er iemand is die die vreugde ook voelt én er nog gebruik van kan maken ook.
#38. Maak je geen zorgen. Als de band met je kids goed is, blijf je altijd nodig. Eerst een tijdje niet want in je rol als volwassene moet je groeien en daarvoor heb je ruimte nodig. Maar: als de nood aan de man is, om samen iets leuks te doen, om een gedeelde hobby te doen, om een nieuwe partner in je gezin op te nemen, om te klussen (en kletsen) tijdens een verbouwing; om je rol als grootouder (heel belangrijk) te vervullen. No worry's dus.
Geen zware worries, maar toch. De verandering is iets om te doorstaan.
Ik heb nooit zo'n moeite met mijn kleine voeten, maar die sokkenwand bij de Uniqlo is altijd toch reden om een beetje te balen van mijn 35/36. En toch maakt de wand ook mij blij. Fijn om te lezen dus dat er iemand is die die vreugde ook voelt én er nog gebruik van kan maken ook.
Net aan. Mijn 42 is eigenlijk een maatje te klein zelfs. Maar het gaat.
Ben zo benieuwd naar Lost Lambs!
Erg grappig en stijlvol