6 reacties
Avatar van User
Avatar van WJ

#38. Maak je geen zorgen. Als de band met je kids goed is, blijf je altijd nodig. Eerst een tijdje niet want in je rol als volwassene moet je groeien en daarvoor heb je ruimte nodig. Maar: als de nood aan de man is, om samen iets leuks te doen, om een gedeelde hobby te doen, om een nieuwe partner in je gezin op te nemen, om te klussen (en kletsen) tijdens een verbouwing; om je rol als grootouder (heel belangrijk) te vervullen. No worry's dus.

Avatar van Vincent Kouters

Geen zware worries, maar toch. De verandering is iets om te doorstaan.

Avatar van Marlou

Ik heb nooit zo'n moeite met mijn kleine voeten, maar die sokkenwand bij de Uniqlo is altijd toch reden om een beetje te balen van mijn 35/36. En toch maakt de wand ook mij blij. Fijn om te lezen dus dat er iemand is die die vreugde ook voelt én er nog gebruik van kan maken ook.

Avatar van Vincent Kouters

Net aan. Mijn 42 is eigenlijk een maatje te klein zelfs. Maar het gaat.

Avatar van Karlijn

Ben zo benieuwd naar Lost Lambs!

Avatar van Vincent Kouters

Erg grappig en stijlvol